internu-bg

nutizie

Prufessiunali R&D Tecnicu è Serviziu Clienti Altamente

Xingtai xingjiu novu materiale tecnulugia co., Ltd hannu un forti prufessiunale R & D squadra, talenti è laboratoriu di cuntrollu di qualità perfetta.Finu à avà, i nostri prudutti sò stati esportati in oltremare in più di 60 paesi, i nostri prudutti avianu ottanta per centu di u mercatu in Europa è in America, (Intermedi Farmaceutici, Tetramisole cloridrato, Procaine hydrochloride), u vinti percentu di u mercatu in u Sudeste Asiaticu, Mediu Oriente, Sudafrica è altre regioni (Disinfettanti, Valerophenone, hydrochloride HCL.) A causa di l'eccellente qualità è u serviziu post-vendita, a nostra cumpagnia gode di una bona reputazione in casa è in l'esteru.Avemu u scopu di vince u mercatu per mezu di una qualità affidabile è un serviziu superiore, è ancu u sviluppu cuntinuu di l'alta tecnulugia biomedica, intermediate farmaceutica è chimichi domestici.

Semu prufessiunali per l'esportazione di più di 15 anni.U nostru dipartimentu di logistica hà una vasta sperienza per fà u serviziu di logistica porta à porta, chì hà ricevutu grandi elogi da tutti i nostri clienti.

Xingtai Xingjiu novu materiali tecnulugia co., Ltd propriu prufessiunale R & D squadra cù 6 differente tituli senior cù differente rispunsabilità.Per cuntrullà megliu a qualità di i prudutti chimichi è a sicurità di a produzzione, u nostru laboratoriu hè equipatu di strumenti di prova cumpleti.A squadra di R & D insiste à ricercà diverse materie prime.Prestemu più attenzione à a selezzione di materiale, u prucessu di produzzione è strivemu per ottene a megliu qualità.

L'annu passatu, a nostra squadra di R & D hà utilizatu l'ester d'acrilatu di saccarosi invece di l'etere di saccarosi allyl caru cum'è l'agente di cross-linking per preparà carbums farmaceutici d'alta qualità.U prucessu hà ridutta assai u costu.

Avemu usatu tecniche di ricerca di tecnulugia avanzata per fà esperimenti è analisi.Cù i sforzi incessanti di a squadra di R & D, avemu sviluppatu successu intermedii farmaceutici, acidi, disinfettanti, insetticidi è altri materiali chimichi intermedi. A nostra squadra di R & D hà fattu un CERTIFICATORE DI ANYALYSIS per ogni pruduttu.I nostri prudutti sò populari in tuttu u mondu.

I nostri prudutti di vendita calda sò: Hot-Sale-2-Bromo-4-Methylpropiophenone-CAS-1451-82-7-236117-38-7-37148-48-4-Pass-USA-UK-EU-Australia-Messicu- Customs-Safety.

nutizie


Tempu di Postu: Set-05-2022